Arkadaşlar 7+5 im bugün hastanedeydim. Kese çevresinde sıvı gördü doktor. Kalp atışı dinledik bebek iyi dedi. Kanaman oldu mu dedi hayır dedim. Progestan yazdı düşik riskine karşı 14. Haftaya kdar kullanacakmışım. Ağır iş yapma dikkat et dedi daha önce yaşayan var rmı bebeğime bişwy olur mu düşük tehlikesi mi taşıyorum. Bu sıvı geçecek mi