babyiscomings idrar yolu enfeksiyonu olmuş ama bana hiç belirti vermedi yanma koku kaşıntı olmadı. Diğer belirtileri de ben anlamadım. Klebsiella diyorlar. Bir gün bir anda kanlı akıntı geldi hemen doktora gittim ama artık geç kalmıştım antibiyotikler işe yaramadı suyum geldi ve doğum yaptım ama bebeğim yaşayamadı