Ays08 Selamlar 38+5 haftayım bebeğimin başı hala kanala yerleşmemiş🥲 ne gelen var ne giden. Sancımda çıkmıyor. Sizde durumlar nasıl benim gibi olanlar var mı
busetatli Ays08 bende 38+5 im ve aynı durumdayız ilk gebeliğim dün kontrol vardı başı aşağıda ama kanala girmemiş benim doktorum 40+0 olunca yatış dedi kendi sancım olmazsa suni ile doğumu baslatmayi planlıyor hem heyecan hem korku var Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
Pnrrsn Merhaba, benimde 38+4. Geçen perşembe çatı muayenesi oldum ve bebek doğum kanalına girmemişti. Perşembe günü hazırlıklı gel eğer hala girmemişse sezaryenle alıcaz dedi🥹
trksrt Pnrrsn eğer suyunuz iyiyse, plesentada da bir yaşlanma vs söz konusu değilse neden normal doğum için bekletmiyor doktorunuz?