Zeynebaqazade Selam cici anneler nasilsiniz? Bi sorum olacakti ya benim goguslerim hala sertleesmedi hassasiyeti yok boyle olan varmi? Nasil gidiyo bu arada yemek yemelere basladikmi?
KYLZ Zeynebaqazade Göğüs uçlarımda hassasiyet var bazı zamanlar acıyor. Yemekte az az yiyorum mide bulantılarım var hala bide ağzımda acı bir tat var geçmek bilmeyen😏
Cansudemirel Zeynebaqazade yemek hep yiyodum maşallah bulantım olmadı ama göğüslerimdeki hassasiyet uzun zamandır var biraz hafifledi ilk zamanki gibi değil
Nazl1234 Zeynebaqazade benim de sertlik yok goguslerimde hassasyette cok degil bu zamana kadar hic bulantim istahsizligim olmadi bssindan beri yyorum😊 bu arada 13+5 gunluguz 😊
Saratln Zeynebaqazade ucu dokununca biraz sızlıyor yoksa daha bi sertleşme yok canım. Yiyorum evet şükür bulantı azaldı..😊
mk123 bizde 13+1 olduk 3 gundr bulantim ve israhsizligim kesildi şaşırıp kaldım bi an kesilince, inşallah normaldir...cinsiyet öğrenen oldu mu
mk123 Saratln benimki gayet sırt üstü hareket halindeydi bariz rahattı ama dr bi tahminde bulunmadı 1 ay sonra öğreniriz ddi
mk123 Cansudemirel haydi bakalım hayirlisi 🤗ben ikili test yapmadım o yuzdn 1 ay sonra rutin kontrolde öğrenirim artık
mk123 Cansudemirel ben yaptırmak istemedim, cok araştırdım yanılma payları cok oluyormuş anne yipraniomus psikoloji olark,o yuzdn yaptirmk istemedim ölçümlerine baktirdm sadece, detaylı ultrason yaprm artık, benim tüp bebek yoluyla oldu
Cansudemirel mk123 bence gerekli ya ben mesela şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum. Diğerlerini yaptırıcam. Yanılma her koşulda olabiliyo tabi ama saygı duyarım 😊
Saratln mk123 bende düşünmüyordum. En son gittiğimde iki görüş var dedi biri yasal görüş biri dini görüş, yasal olan sakatsa aldırma taraftarı dini olan aldırmama taraftarı siz ne yapardınız dedi. Eşim kesinlikle aldırmayız dedi.. Yanılma payı yüksek çünkü bide.. Ense kalınlığıma falan baktık sadece 1.68 çıktı 3'ün altında olması gerekiyormuş. Gayet iyi dedi.. Çok şükür bende yaptırmadım yani..
mk123 Saratln aynen bizde o düşünceyle yola ciktik, rabbim sağlıkla kucagimiza versin bebeğimizi, benim 1.1 çıkmıştı kafatası burun kemiği oluşmuştu, ins 3 hafta sonra cinsiyeti ogteniriz
Ggizemsnl Yemekte hiç sıkıntı yok şükür 14+2 de 1 kilo aldım. Çalışıyorum, bazı sabahlar soğuk oluyor ne kadar kalın giyinsem de bir sızlama oluyor göğüslerimde anlatamam onun haricinde çok şükür herhangi bir sorun yaşamıyorum. 🤲
SusamNur Benim goguslerimdede hassasiyet var ama ilk zamanları gibi değil ALT AST yüksek çıktı gebelik kolestazi olabilirmisim karaciğer ilacina başladım mutlaka baktım kızlar Cinsiyeti 2 hafta sonra öğreneceğiz 14 haftalık oldu bebiş Midemde çok yanma oluyordu çok şükür bulantilarda yanmalarda azaldı yemek yiyebiliyorum inşallah böyle gider hepimiz yavruları sağlıcakla kucagimiza alalım inşallah 😍🌺