Hurem76 Kızlar benim 38 haftalıkken çayı muayenesi oldum doktorum uyaran verdi sonrasında nişanım geldi bugün 38+5 oldum 3 cm açıklık var dedi bu 2. Doğumum olacak sizce ne zaman bebek gelir
Kbrrr002 Hurem76 bende 38+6 oldum 3 cm açıklık varmış bugün muayene de ama sancım yok normal doğum ne zaman olacak doğumum merak ediyorum bende
Busra_usta Nişanınız pembemsi miydi dün benim şeffaf sümüksü silme gibi bi akıntım oldu Emin olamadım nişan olup olmadığına
Berberoglu Nişanım geldikten 1hafta sonra doğurdum 38+0 da alttan muayne etti tekrar 3 gğn sonra doğurdum
Kbrrr002 vaveylamom aslında acılı değil sadece rahatsız edici hamileliğimin başından beri her ay oldum çatı muayenesi sadece kendimizi kasmamak lazım