Ya 5+4 oldum kese ve yolk gözüktü iki hafta sonraya randevum var ama hep içimde bir korku var ya bir şey olursa diye beyaz normal akıntım var mesela hemen korkutuyor ya da ufak bi kasıklarda bası belli belirsiz hemen korku ama çok çok belirti olmaması da korkutuyor herkesin mideleri bulanıyor falan benim niye yok diyorum bu duygularım normal mi tedirgin olmam bu kadar 🥲 kalp atışını bir duysak rahatlayacağım sanki 🥹