Ayseazsoyler Onur bey’den cok memnun olan gebe var ablam ve 2 kuzenimi o dogum yaptırdı hepsi cok memnundu o sebeple gittim. Fakat hamileliğimin başlarında felaket bir ishal durumu yaşadım. yeri geldi tutamadım bile o derece. ama o sadece hastanede su verdi damardan resmen, sorunum geçmek bilmedi hem kusmak hem ishal aşırı halsizdim iş yerinden sevk edildim ama o halde bana rapor vermedi. Başlardaki kan sonuclarımda dahi enfeksiyon oldugu belli ama değerlerin normal dedi. Mesaj attıgımda sürekli kendimi hatırlatmak zorunda kalıyordum, 9 haftalık gebeydim 2 kere muayene etti yazıstık falan bana adet misin suan diye sordu mesajda dalga gecer gibi :) Sonrasında feyza hanıma başladım, enfeksiyon cok ilerlemiş nasıl hic bişey yapılmaz dedi bi ilaç verdi 3 güne toparladım kendime geldim resmen.. Onur bey artık o kadar yogun ki bence gebelerine ilgisini kaybetti..