SMB hiç beklemediğin anda öğrendim gebeliğimi daha bir buçuk aylık evliydim sonrasında o zor süreçler başladı iki güne bir şehir hastanesinin acilindeydim enfeksiyonum yükselmişti üç gün erken gebelik servisinde yatışımı vermişlerdi şimdi de bel fıtığı başlangıcı denildi😅 Rabbim hepimize kolaylıkla güzellikle rahatlıkla süreçler doğum lohusalık nasip etsin inşallah her şey gönlümüzden geçenin çok daha güzeli olsun💜