16+4 oldum 2 gündür uykuya dalmada ve uyanmada zorluk çekiyorum. Sanki akşama doğru bir enerji geliyor gece de uykum artık gelse bile dalamıyorum bugün sabah 9da eşimi kaldırdım evden çalisiyor sabah sadece kahve istiyor uyanık kalmadım 5 dk kahvesini yapıp yattim 12ye kadar uyudum zar zor uyandım .Normalde geç yatarım ama erkenden yatağa girdim 2 saat önce yatağa geçtim halâ uyuyamadım telefon elimde değildi ona rağmen yani uykum var esniyorum ama dalamıyorum hamilelik hormonları mıdır benim dengesizliğimden midir anlamadım