gizemmccc
Ben bı kacgun kullandım ama sanki bende işe yaramadı işler iyice karıştı lavman yapmak zorunda kaldim duphalac a geri döndüm gunde 3 sefer içmesi zor ama serklajim var asla ikinmamak gerkiyor wc de o yüzden hem yedik ictiklarime çok dikkat ediyorum kefirler yoğurtlar Kayisi ve erik kurusu sabah aç karnima iciyorum filan ekmek vs çok çok az tüketiyorum