Kizlar, arkadaşımla aynı xamanlarda dogum yapicam. Depend alacakken dedi ki hasta bezi gibi olanlardan kullandım ben ilk dogumda cok rahat ettim kendim ayarladigim için dedi ben baya sipariş verdim sana da vereyim 10-15 ini dedi tamam dedim. Depend yerine o bezler kullanmak nasil sizce