Henüz safra asidi testi yaptıramadım. Küçük yerde olduğum için zor yapılıyor. Umarım bu hafta yaptırabilirim. Alt-ast değerlerim iyi çıktı ama safra asidi testi olmadığı için çok korkuyorum bir yaptırsam açıklansa da şu korkum geçse. Hafif kaşıntım var el ve ayak altında. Yani rahatsız etmiyor tabii artmazsa orası ayrı. Birkaç gündür geçer gibi olmuştu neredeyse olmuyordu. Ama psikolojik mi yoksa gerçekten artıyor mu bilmiyorum bu akşam her yerim kaşınıyor. Çok şey okudum ondan oldu herhalde. Normalde bu kadar kaşıntım olmaz. Bu Kolestazı yaşayıp kurtulanlar gerçekten korkuyorum bebeğime bir şey olur diye. İkinci sezaryenim olacak. İlk hamileliğimde de kaşıntım oluyordu alt ast yüksekti düşünmüştük. Bunda da kaşıntı var ama bakalım Kolestaz gibi. İnşallah değildir sağ Salim zamanında ameliyat olup kucağıma alırım. Hem güzel beslenemedim hem parol içtim hem hastalığımdan dolayı ilaç kullandım mecburi olsa bile, vicdanım sızlıyor 😔