24 haftalık hamileyim hamileliğimin en başından beri var, antibiyotik ve fitil kullanıyorum geçiyor ama sonra tekrarlıyor. Testlerde Candida üredi çıkıyor, genelde koku, kaşıntı ve ağrı yapmıyor sadece sürekli ıslaklık ve akıntı. Kilotları ütülemek, nioli yağı, ilişkiye girmemek falan hiç bişey engellemiyor maalesef devamlı tekrar 🤦♀️