0melek0 Kızlar merhaba bugün şeker yüklemesi yaptırdım. Açlık 78 içeceği içtikten sonra Saat 77 Saat 45 çıktı biraz araştırdım fazla düşükmüş. Doktor her şey normal dedi. Bilgisi olan var mı başka doktora danışmanı mıyım kafam karıştı. Buna ek olarak çarpıntım halsizlik çabuk acıkma da oluyor.