zeynepkazgann Haftanın içindeyim ama bir saat önce sol becağıma felaket bi ağrı girdi basamıyorum üstünede normal mi telaşlanmam lazım mı
Deletedmom_8793 zeynepkazgann bilgim yok bende 2 haftadır şiddetli ağrı yaşıyorum bugün iltihaplı romatizmadan şüphelendi doktor kortizon tedavisi verdi umarım sizde yoktur
zeynepkazgann Deletedmom_8793 inşallah ya birden oldu çok kötü ağrı girdi diz kapağımın sağ tarafına oynatamıyorum da basamıyorum da
Lemongreeny Haftadayım benimde 4 gündür aşırı bacaklarım ağrıyor üstüne basamayacak kadar değil ama gece uyutmadığı oluyor. Benim sağ bacak özellikle.
zeynepkazgann Lemongreeny benim ki baya ağrılı şuan ya normal tutunca bişey yok ama hareket ettirince yürünüyce çok kötü oluyor bebekle ilgili sorun yoktur değil mi ya
Deletedmom_8793 zeynepkazgann benim gece özellikle tutuyor ve tuvalete bile yürüyemez oluyorum ayağıma kramp giriyor ve asla gitmiyor gibi bir ağrısı vardi