edakok isteğe bağlı sezeryan yok eğer normal doğumda yukarda kim varsa o doğum yapıyor ama yakınım normal doğum yaptı çok memnun kaldı doğum odalaeında plates topu sıcak duş gibi şeyler var ebeler destek oluyor sadcee telefon yasaka sezeryandada ben oğlumu doğurdum orda çok aksiliklerim oldu ama mecbur bunuda orda doğum olacak onun harıcı hasta odalaeo güzel ve temiz duşları temiz herşeyde gayet ilgililer ben memnun kaldım