2boysmother Eger iri bebekse ya sezeryan diyolar yada 40 ları beklemeden kendi sancin gelmesse suni sanciyla baslatalm diyolar benmde bebegn kafasi önde biraz iri bebek suni sanciyla haftaya baslatmak istiyo doktorum ama ben suniden korkuyorm biraz bide kafasi önde falan olunca cok diksim olabilir zorlanirm diye sezeryan tercih edicem sanirm üstelik ilki normal dogum olmasina ragmen