Merhabalar 4 aylık hamileyken doktorum Rengenesis max diye bir omega takviyesi verdi 1 kullandım. Geçen haftalarda detaylı ultrason için perinatoloji doktoruna gittiğimde bu ilacı bırakmam gerektiğini ve artık ihtiyaç olmadığını söyledi onunla beraber geno fero sanolu da bıraktırdı. Yanlız ben Rengenesis maxı bıraktığımdan beri ne iştahım kaldı nede gücüm. Neyse sorum şu anneler bu ilacı aranızda kullanan var mı ne zaman bıraktınız acaba