Zeynomii 3 üncü Gebeliğim kendi isteğim ile oldu eşimde aynı şekil ben şey kafasındayım hepsi bir anda büyüsün birden rahatlim Mesela senin 2 oğlun var galiba onlar büyüyecek tam rahatına alışacaksin aynı şekil bnde 2 kızım var 2 si büyüdü mu çok rahatta alışırım asla getiremem doğsa elim çok Yadırgar şuan geceleri doğsa uykusuz kalsam zorlanmam ama bundan bı 5 sene sonra doğum yapsam çok zorlanirim işte 2 kızım var bide oğlum olacak inşallah aradan çıkarttım saglika gelsin bebişin canım 🥰
Ay bilmiyorum benim düşüncem bu 😀