nurteeen13 bende özelde doğum yaptım o kadar ilgilendiler ki. Çok güzel geçti doğumum. Dogumhanede başka doğum yapan olmadığı için annemi eşimi ara ara içeri yanıma bile aldılar sancı çekerken. Annemin biz burdayiz kızım hepsi gecivek demesi çok rahatlatiyordu beni. Doğumdan sonra bebek gibi giydirdiler baktılar ilgilendiler. Gece çocuğum ağladığı zaman hemşireler de odaya geliyorlardı ilgilenmek yardımcı olmak için. Sürekli nasılsınız bebiş nasıl emiyor mu diye soruyorlardı..
Ablam da devlette doğum yaptı. İçeriye yakkni almayı bırakın dışarda bekleyenlere bilgi bile vermemişler. Suni sanciyi da yeterli vermemişler kendi sancin ile doguracaksin demişler. Ablamın çocuğu doğum esnasında kakasını yaparak doğmuş. Biraz daha içerde kalsa belki de karnında kaka yapip o kaykayı yiyebilirdi. Bu da çok ciddi bir sorun demek.. doğumdan sonra çok fazla ilgilenmem işler bile. Ablam doğru düzgün emziremedi göstermemişler. Mama kullanmak zorunda kaldi
Ben onun üstüne tekrar doğurdum yine özelde oldu. Şimdi yine hamileyim hala aynı doktor aynı hastane. 🤲🏻❤️ Allah herkesin karşısına iyi insanlar çıkarsın.