ikiprensesannesi___ Gamze1109 benim arkadaşım da geçen aynı dediğiniz gibi test yaptı bir çizgisi net çıkarken ikinci çizgi beyaz büyük ihtimalle test bozuk olabilir 😊
EmellC Gamze1109 1kırmızı çizgi negatif. 2kırmızı çizgi pozitif. Bazen 2.çizgiler silik çıkabilir daha yeni olduğu için. Bazı 2.çizgiler kuruma çizgisi olabilir negatiftir. Bazı testler de yanlış sonuç verir test bozuktur vs. Netleştirmek bence yarın kan ver garanti olsun 😊
linsmea Gamze1109 inşaallah pozitiftir canım ama bu kaset testlerden çok yalancı pozitif aldım ben sen yine de bekle biraz gecikince yap
Masallah_21 Gamze1109 Ben her iki gebeligimide öyle öğrendim cnm silik çıkması daha küçük olduğu için kaç gün geçti adetinin üstünden
damrakaptan Ya bende bugün Regl gibi ağrılar hissettim ve bugün içamaşırımda kahverengi ile karışık kırmız gibi bir leke gördüm sizce bu yerleşme kanaması mıdır reglime 8 gün var
Gamze1109 Masallah_21 adetime iki.gun var fakat bunun harici bir test daha yaptım ikinci çizgi beyaz çıktı
Masallah_21 Gamze1109 nasıl beyaz testini atsana bı silik çizgi mi çıktı bide sabah aç karnına ilk idrarla yap testi