Merhabalaarrr. 32 gün önce sezeryanla ikinci doğumumu yaptım kanamam halen leke şekline dönmedi. Bazen lekeye dönüyor gibi oluyor azalıp bitecek sanıyorum adet olmusum gibi rengi aynen o şekilde kıpkırmızı ve miktar olarak biraz daha fazla geliyor. Dün de adet oldum sandim birkac kez aktif kırmızı şeklinde geldi ve azalarak gitti yine gelecek biliyorum döngü hep böyle. Sizde ne kadar sürdü kanama durumlarınızz nasıldı? Doktoruma yazdım normal dedi ama ilkinde böyle değildi 20. Gün komple bitmişti ve 40. Gün regl olmuştum