Sirincili yani ben normal doğum yaptım sezeryanı bilmiyorum yatışım yapıldı bi önlük giydirdiler kıyafetlerimi cıkartıp ben lohusa terliği ve tacı almıştım tacın aksesuarını kadife fiyobklu bi bone alp ona taktım 😊
Ama yatışım yapılır yapılmaz onları kullanmadım hastane terlik vermişti ynımda tülbentim vardı onlarla tur atıodum doğumdan sonra geceliğimi giyip bonemi falan takmıştım