Minigim_ben1 Kızlar merhaba 4.ayda bebeklere demir ilacı başlamak zorunlu mu acaba biz aşı için sağlık ocağına çıktık hemşire 4.ayda demir ilacı başlayacağız dedi siz başladınız mı
[silindi] Minigim_ben1 evet başladık ama sağlık ocağının verdiğini kullanmadık. Çok marka denedik kızım oceanı sevdi Ocean kullanıyoruz
Asi_07 Minigim_ben1 doktorumuz vegaferon yazdı kabız vs durumu olursa başka birşey önereyim dedi çok şükür sorun yaşamadık