Bu başarının sırrı nedir ya 12. Haftamda 3 kg almıştım gerçi cok dikkat ediyordum ilk ogrendigimde kilo acisindan ama idrarimda keton pozitif çıkmıştı yani bebekte yetersiz beslenme durumu var demisti doktor mecbur yemiştim 3kg aldığımda da aşırı suçlu hissetmiştim 😅