byzzg Selam kızlar 💓 bebeğin hareketlerini hissetmeye başladınız mı ? Detaylı ultrason için randevu aldınız mı ?
Yazmelegi_ byzzg yarın 17 oluyorum sol tarafta bisey hissediyorum galiba minnoşum🤣🥰 detaylı için de 2 hafta kala almayı düşünüyorum
byzzg Hiypatyaa ben daha hissedemiyorum ya 😢 bi kaç gündür damar atması gibi pıt pıt şeyler oluyor ama emin olamiyorum
izelaren 17+5 iz hissediyorum 15in sonundan beri. Bazen tekme bazende sanki karnımın içinde geziyor gibi tuhaf bir his oluyor siz nasıl hissediyorsunuz
byzzg izelaren ben tam anlamıyla emin olamiyorum hissettiğim bebek hareketi mi diye ya😢 bazen damar atması gibi çok hafif pıt pıt tarzı bi şey oluyor emin olamıyorum
findikvesincap byzzg Haftada bende bu şekilde hissediyorum. Sanırım 20. Haftadan sonra daha net hissedeceğiz