Sfsfsf kimyasal gebelik geçiriyorsunuz büyük ihtimalle bende yaşadım yaklaşık 4 5 gün kahvrrengi kanamam oldu beta düşmeye devam etti 1 hafta sonrada adet olmuştum sıfırlanmıştı, geçmiş olsun❤️🩹 ama bir sonraki ay hamile kaldım umarım sizinde gönlünüze göre olur🙏