Can_sel12 Kızlar merhaba umarım görürsünüz 11 haftalık gebeyim bugün kasıklarımda ağrı başladı ve bitmeyen bir bel ağrısı normal mi korkuyorum bişey mi oldu diye iş gereği ayaktayım hep
ebruu060619 Can_sel12 ayaktaysanız olabilir, bende ayakta çok durduğumda uzun bir süre bel ağrısı çekiyorum, şu ilk üç ay geçene kadar kendinize dikkat edin 🌸
betil_03 Can_sel12 10 haftalık hamileyim benimde kasik ve bel ağrım başladı kanama yoksa nirmal bence rahim genişliyor bu bel kaşık ağrısı ara ara olacak
sksjdndn Can_sel12 süper iyi olun hep sağlıkla gelsin bebiş benimde bir gidiyor hiç olmuyor ağrı sonra bi kaç gün sonra yine başlıyor normal galiba