kubrayildiz269 bence de maddi durumla alakalı bir durum bu, ben odasını yaptım yatağını dolabını şifonyerini halısını perdesini tablosunu avizesini kitaplığını aklınıza gelecek her şeyi aldım sayılır 😂kendi odama park yatak aldım iki yaşında düne kadar park yatakta yatırıyordum yeni odasına geçti. Ama odasını doğumundan beri aktif kullanıyoruz bir kere tüm kıyafetleri eşyaları kendine ait dolapta bu çok güzel, büyüdü oyuncaklarıyla odasında oynuyor, kitaplığından kitaplarını kendisi alıp okutuyor. Yatağını da montessori yatak tercih etmiştik kullanışlı. Ben iyi ki doğmadan önce odasını hazır etmişim diyorum mesela