16 Eylülde 5. Gün embriyosu çift embriyo transfer edildi 5ab ve 4aa kalitesinde… 26 Eylül de 188,2 27 Eylül de 209.7 29 Eylül de 242,8 çıktı beta hcg… doktorum çarşamba günü tekrar kan ver dedi ilaçları bırakma dedi ama benim hiç umudum kalmadı…. Düzelir mi değer artar mı ? Bu durumu yaşayan var mı lütfen umut olun bana bu 5.kaybım olacak arkadaşlar dayanamıyorum….