B-P-R Kızlar 27+4 Haftaligim Artık Yürümem Gerektiğini Düşünüyorum Hergun Düzenli Yuruyuse Çıkmaya Karar Verdim minimum Yarim saatmi Yurumem Lazım
dndn Bana ebem her gün düzenli yarım saat yeterli dedi canım ama yürüyebiliysan 40 dk yavaş tempoda yürümek faydalı
Bebeginehasret Mervenur48 bende 29 haftalik oldum doktoruma 27 iken sordum gunluk yaşantıya dewam tempolu yürüyüş yapma tempolu yürüyüşler 34 den snra dedi
B-P-R Mervenur48 ya ben Hep Evdeyim uzanıyorum Oturuyorum Artık Yürümem Lazım Böyle giderse doğum zor olur Oyuzden merak ettim
Bebeginehasret B-P-R valla bana oyle dedi kusum doktorum erken dogummu yapmak istiyorsun dedi sen normal gunluk yasantina dewan et dedi
Mervenur48 B-P-R ben calisiyorum o ofis bu ofis kosturuyorum aksam eve yorgun geliyorum.tempolu uzun yuruyemiyorum.bazen ne yaparsan yap normal olmuyo ya hayirlisi bakalim canim.