emir05 kimyasal gebelik gecirmissiniz çok geçmiş olsun en hafif şekilde atlatiliyor merak etmeyin bir mudahale gerektirmiyor bende şu an 19 haftalık gebeyim bu gebeliğimden önce bende kimyasal gebelik geçirmiştim üzerine bir iki ay sonra hemen hamile kaldım tekrar rabbim sizinde gönlünüze göre versin 🤲🏻