[silindi] [silindi] eşim Gökçe diyor ben Gülce 🥹 keşke ikiz olsa birine gökçe birine gülce koysak diyoruz🤣
1devaannesi [silindi] evet o ikisi isim benim için çok özel ikisini koyacağım oyuzden anlamları da öyle benim iki ismim oldugu için kartanesi çocuğum olursa olsun iki isim koymaya niyetim var da hep🥲👼🤣🤣🤣🤣🤣🤣
[silindi] Can_sel12 ilk başta Gökçendi aklımızdaki. Sonra Gökçe ve Gülce arasında kaldık Gökçende çok hoş gerçekten🫶🏻