dygal Normalde kendi girmeyi tercih ediyor ama bildiğim kadarıyla bütün hafta kongrede değildir çünkü cuma günü benim ameliyatım var ve kendisi girecek.Hatta bir arkadaşımın da bu hafta içi doğum için perşembeye gün vermişti,ama bebiş aceleci çıkıp ctesi geldi.
Eğer doğum anında gelemeyecek durumda olursa başka tayin ettiği bir doktor giriyor diye biliyorum ama yine de yanıltmak istemem sizi.