Hamile kalmadan önce ağdaya gidiyordum ama doktor rahimde kasılma yapıyor dedi bende riske atmadım jiletle almaya çalışıyorum ama zor oluyor karnımdan ağdaya gitmeyi düşünmüyorum çünkü ortam hijyenik olmuyor bide gebelikte enfeksiyon kaçınılmaz malum