Ben 2 adet dongusu geçmesi gerek diye biliyorum bence 1 ay daha bekleyin sizin iyiliğiniz icin. Cunku rahim anca kendini topluyor ve saglikli gebelik oluyor annem arka arkaya 2 ay adet dongusu dolmadan kurtajdan 1 ay sonra hamile kalmis ve saglikli gebelik olmamış bebek düşmüş doktor 6 ay ara vermesini soylemis rahimde kazıma islemi yapılıyor çünkü. Ben de kurtaj oldum ve doktorum 2 adet dongusunden sonra deneyebilirsin dedi. 3. Adet dongumdeyim su an ve cmt doktora gidip oyle deneyeceğim. 2 ayda bile anca rahim temizleniyor endometrium tabakası iyileşiyor ve o ölü dokuları dışarı atıyor. Doktora gidip muayene olup rahim durumunuzu öğrenebilirsiniz. Omega 3 ve folik asit kullanabilirsiniz