Fatnur38 hiç dert etmeyin , kendi kendine uyanıp emen 12 saatlik bebek mi varmış? Ben hiç duymadım . Bana hastanede hemşireler emzireceğim zaman üstünü azaltma ( kışın doğmuştu battaniye vs üstündeki 2. Kat şeyleri çıkartma ) ve topuk çimdirme vs önermişlerdi. Sarılıktı bebeğim kaç gece bırak üstünü açmayı soyup ıslak mendille silmeme rağmen çok zor uyandırdığım çok oldu. Kiraz kadar midesi var zaten aç olsa ağlardı mutlaka yada hastanede hemşireler yönlendirirler, dert etme kendinle ilgilen 🫶 gözünüz aydın hayırlı evlat olsun inşallah