ruzgar_bulut_ 3boysmom 27. Haftada nasildiniz ben suan 27 deyim karnimdan falan rahatim sanki daha fazla agirlasmayacak gibiyim😅 hangi haftada zorlanmaya basladiniz
3boysmom ruzgar_bulut_ bana nolduusa 28.den sonra oldu. çok ağırlık çöktü kasık ağrısı vs önceden magnezyum işe yarıyordu şimdi ondan da fayda yok gibi🫠
Tubbbk Selamlar herkese bu kadar çok olduğumuzu bilmek bir iyi geldi bana:) ben de 11.haftadayım en erken benim galiba. Herşey yolunda mı süreçleriniz nasıl geçiyor?
Senadumann Tubbbk ilk haftalar çok güzel ama 26 dan sonrası biraz zorlamaya başlıyor benim erken doğum öyküm olduğu için biraz daha zorlanıyorum
Bububu Tubbbk ilk haftalara göre daha iyiyim ama ara ara bulantılarım oluyor prilam kullanıyorum. Biraz göbeğim belirginleşmeye başladı dışardan
Rabiafa 25+5 ara ara yatarken nefes darlığı ve kaburga agrısı yaşıyorum. 2. Gebelik bunda daha çabuk yoruluyorum