eylusko bende oldu ilki serklajliydi erken haftada farkedildigi için. İkincide farklı ile geldik burada doktorlar serklaj atma taraftarı olmadı takip edelim dediler ama birden kısaldı yine acil serklaj oldum. İlkinde olduğunda tekrarlama olasılığı yüksek oluyor. 3. Kez hamile kaldığımda artık kesinlikle önlem amaçlı atılmak zorunda