Busranur_mnts ervanur38 Ay hayırlı olsun canım beta takibi yap değer yükselince kese görünür ben 2 binden görmemiştim keseyi 1 hafta daha bekleyip öyle gittim sen de haftaya falan gitsen görünür belki
ervanur38 fatmaduhan randevuyu haftaya bulabildm ya benim daha önce 3 düşüğüm oldu şuan çok korkuyorum gidince boş gebelik felan diyecek diye