Ben çok memnunum şekillendirmesi güzel ayrıyetten saçım kendine geldi resmen saçlarım çok yıpranmıştı yanık gibiydi düzleştirici kullanmaktan, ama dyson saçıma inanılmaz iyi geldi o yıpranmış yanık görüntü gitti canlandı ve hızlı kurutuyor bence. Kuzenim de aldı o da çok memnun. Sadece bir süre elini alıştırman gerekiyor. İlk başlarda saç şekillendirmesi zor oluyor ben saç yapımdan ötürü olmuyor felan sandım ara vermiştim ama sonra üzerine düşünce becerebildim. Biraz alışma meselesi. Tavsiye ederim ama isterseniz media markt veya dyson mağazalarında deneme stadlarında saçınızda deneyebilirsiniz, içinize sinmesi önemli olan🤷🏻♀️🫶🏻