benlayda 16 sında regl oldum 23 ünde bitti. 7. Kez test yapıyorum ancak çok belirgin bir çizgi hiç oluşmadı. Bugün 14. Gün bitti ama hala bu şekilde . Sizce pik olmuş mudur 
sedefhamile benlayda kaç günde bir oluyorsun belki yumurtlaman biraz geç oluyor olabilir yenş çatlamaya başlamış olabilir
mercimegin_annesiii benlayda ben geçen gün ovulasyonla öğrendim hamileliğimi fakat böyle değildi net ikiside kırmızı oldu
sedefhamile mercimegin_annesiii kaç gün Ovulasyon testi yaptınız bu ay ilk defa denedim de 10 gün kullandım
sedefhamile benlayda yunurtlaman demek ki 14 . Veya daha sonrası günlerde olabilir çünkü genelde 28 günde bir olanların 14. Günde yumurtlaması oluyor
mercimegin_annesiii sedefhamile ya ben 5 gün yapabildim ortadan başladım sonra hamile olduğumu öğrendim