Kızlar cildim aşırı derecede kurudu ya benek yağı kullanıyorum krem falan ama sabah akşam mı yapmam gerekiyor anlamadım ki kuruluktan dolayı yanıyor kollarım bacaklarım ve kaşınıyor görüntüsü zaten berbat suda içiyorum yani öyle aman aman az değil varmı benim gibi olan ne yapıyorsunuz ne faydalı olur cildiyeye gitsem mi bi gebeliğe uygun losyon falan verir mi kollarımı kaşımaktan pütür pütür oldu dünde göğsümü nasıl kaşımışsam kanadı