Esra995 Canım gözünü korkutmayım,benim arkadaşım ertesi gün cam siliyordu o derece iyiydi 🤭 Ben 10 gün kendime gelemedim 😬 Kişiden kişiye değişiyor..
Ameliyatta sorun yok, sonrasında çok canım acıdı..
Ameliyat öncesi tek sıkıntımda bir türlü uyuşmadım 8defa spinal denediler