Çocuklarınıza nasıl isim koydunuz ya allahtan aile büyüklerinden benim adımı koyun diyen yok da o konuda rahatım ama ortaya attığım hiç bir isim beğenilmiyor hayır beğensinler diye de söylemiyorum da sinir oluyor insan cinsiyeti öğrenmeden önce kız olduğunu düşünüyorduk Ülkü Asya istiyorum dedim Ülkü ne alaka sadece Asya koy sinir oldum söylediğime de pişmanım sonra erkek çıktı cinsiyet İlteriş Kağanda karar kılmıştık bir Allah’ın kuluna begendiremedik beğenme ya sordun söyledim işte o isimden soğudum zaten yeni isim bulalım kimseye söylemeyelim aileden dedik bizde en son Noyan isminde karar kıldık eşimin adıyla da uyumluydu sorada eşim karar vericek kız olursa ben erkek olurda o koyucaktı daha karar vermemiş dedim o da şaka yollu kimliği gelince ögrenirsiniz ben karar verene kadar diyor😂