Senaaksac göğüslerim de sıcaklık vardı şimdi uçları çok acıyor adet olacakmış gibi ağrım var 10 gündür Bat 4 Ekim Normalde adet zamanı hiç göğüslerim bu şekil olmaz
[silindi] Senaaksac vallah canım ben hiç adete yakın göğüs sertmeşmesi ağrıması 2 yıla yakındır yaşamıyorum eskiden yatamıyordm acıdan artık yok Ne dicem karasız kaldim inşallah vardır 🌸
sedefhamile Senaaksac benimde göğüs uçlarımda ağrım var eskiden agırırdı da evlendiğimden beri bu tarz acı i hiç olmamıştı bat 4
Zeynep248 Senaaksac hamile kalmadan bir ay önce yaşadım bu durumun aynısını önceki aylar hiç yaşamamıştım böyle birşey vücut hamileliğe hazırlıyor bence ve bu durum yaşadıktan sonra adet oldum , sonraki ay gebe kaldığımı öğrendim :))
Cekonomiiisstt Senaaksac ben öğrendiğimde göğüs uçlarımı aşırı sertleşmişti ve çok acıyordu ki hala da öyle 5+1 iz bugün 🤷🏻♀️ umarım bebiş sizinledir 🐣
Esma006 Senaaksac göğüslerde ağrı dolgunluk sıcaklık ile gebelik öğrendim tabi bunun içinde regl gecikmesi de var
Senaaksac Esma006 hadi ya dediğiniz hepsi var da reglim gecikmedi ilk defa da bu belirtileri yaşıyorum
Beyzahakann Bakın size bi umut olsun benim asla regl olduğumda göğüslerim şişmez ve ağrımazdı hamileliğimin ilk belirtilerinde var göğsüm sertleşti dolgunlaştı ve rengi değişti ağrıdı