rzlpk ben folactive kullanıyorum doktor belli bir marka söylemedi sadece kullan dedi. Eczacı da bunu önerdi aldım bende. 1 aylık ve 3 aylık çeşidi var dedi. Ben de zaten 3 ay kullanacağım için o şekilde aldım. 600 liraya almıştım ben. 90 adet var içinde ve 400 mg