Mtluannisss Kızlar arkadaşımın bugün adet olması gerekiyordu kan verdi sonuç bu çıktı ama bu kadar yüksek çıkması normal mi böyle ilk kanda yüksek gören var mı hiçç
atkaplan Mtluannisss bu 2 gunde bir 2 katına cıkan bir hormon yuksek cıkmasında korkulacak bi sey yok. Aksine düşer veya gerilerse problem
GEBES3 Mtluannisss normal canım hatta daha iyi diyorlar değerler için benimde öyleydi inşallah sağlıkla ilerler