Kizlar 2 defa tüp bebekle gebe kaldım ikiside aynı haftalar da suyum geldi. İkincisi on yedi haftalık iken dikiş atılmıştı ona rağmen suyum geldi.
Rahim ağzı iyi kısalma hunilesme yok ama yine de şu geliyordu.
Bir dojtor bana rahmin basık dedi ameliyat etti. Şimdi yine gebeyim .
Yine suyum gelir diye korkuyorum.
Bana yardımcı olursanız sevinirim