aazizeee Kızlar merhaba 14 Eylül 53 17 Eylül 240 20 Eylül 1324 24 Eylül 5494 29 Eylül 15372 çıktı kızlar en son çok artmamış gibi geldi nasıl sizce
atkaplan aazizeee sonucların cok yuksek belki ikiz gebeliktir ikizlerde daha hızlı yükselir bu deger ama keske biraz düzenli kan verseydin 48 saatte bir vermen daha dogru olurdu
bingaling562 aazizeee gayet iyi yükselmiş. Bu saatten sonra beta vermenize gerek yok artık. Hatta 1324 ü gördükten 4-5 gün sonra keseyi görmeye gitseniz görürdünüz. Betanıza çok takılmanıza gerek yok artık önemli olan kese, Bebek, kalp atışı bundan sonra